luni, 9 aprilie 2012

Procesul


Mă grăbeam spre sală la primul proces
Stăzile erau pline de porumbei și oameni
supărați unii pe alții.
Mergând prin gânduri,amețit
de mirosul tău de păr de curvă,
mă trezesc cu o palmă .
Ești ca toate celelalte lumânări
dar parcă mai sperioasă
și nu vorbești tare.
Cu asta m-ai cucerit la nuntă
când te-am dezbrăcat
și ți-am văzut semnul din talpă.
Atunci mi-ai zis că sunt primul.
Asta până mi-a zis Mihai că și lui i-ai pus aceeași placă.
A doua zi
ți-am rupt mandibula
am plâns, ne-am iertat, ne-am iubit dar
peste două zile  mi-am amintit și te-am lovit din nou
Ai venit  încărcată cu ruj
Cu câinii tăi mai mici decât șobolanii, fără ochi.
Te uitai la mine parcă
vroiai să ne o tragem acolo în sala pictată
cu boi ce urneau din loc un jug de aur
dar peruca maicătii se juca cu abstinența mea
împreună cu păduchii.
2 nebune
cu sânii pe afară, lăsați să belească ochii la lume.
Te jurai pe cărți 
deși cu 17 ore în urmă jubilai cu tendoane și mușchi prin mine.
La 17 45 am plecat cu taxiul la o cofetărie
să sărbătorim cu suc de mere și tort.
Cățeii ia-i uitat la tribunal în sală,
mi-ai zis că ei te vor reprezenta mai departe
pentru procesele următoarele.
Inelul ți l-am dat în parc vis a vis de biserică unde
am intrat plângând după ce am aruncat diamantul din vârf,
jurând răzbunare fricii ce mi-o transmiteai telepatic.
Când am ajuns în fața ușii tale eram timorat, am crezut
că am găsit-o pe Isolda cu mâinile albe
dar tatăl tău mort ma trezit.
Miroseai a sex, nu aveai răbdare
Nici să te dezbrac, te-mpiedicai în primele brațe
Cu ghiul și sirene pictate-n albastru.
Dute dracu mi-ai zis era prima ta palmă.

În sală înainte să semnez mi-au cerur martori la fel
ca la început , tu-mi șusoteai printre lacrimi să te iubesc
,moartea nu ne desparte, ne unește.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu