sâmbătă, 28 aprilie 2012

**


Azi sunt un gol perfect ,
Am mii de musafiri în mușuroi,
Rotunzi și lacomi se așează la masă,
Eu nu sunt acolo.
Insipidă vulgară fugărindu-mi intențiile de a te uita.
Rază de cerc nu mă opresc niciodată
Trec dincolo de coală, masă, ușa proaspăt vopsită
Mă sting printre picioarele goale
Rabd când râzi deși te-aș sfâșia în frunze
Foșnind în  sunetul ce închide pleoape,
Te ating aievea
Dar tu dormi singură-n altă mână-ntinsă 
Și noi ne-nchipuim
Tu ai aripi iar eu scrijelesc  în coarne
Cu minciuni legați la ochi în alte părți din lume-ngânând
În șoaptă , - Aștept dar pana când?.. Și dacă e un vis și vorbele-n vânt
Dispar ca nisipul ars de soare și de pașii târâți de pofte
În depărtare, mă uiți pe zi ce trece
Doar eu slujesc mirat răbdării de a închide-n brațe trupul gol,
Îți construiesc un chip apoi o minte așa cu mii de gânduri ca un stol
Apoi a doua zi te uit și o iau de la alt capăt de al tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu