sâmbătă, 23 martie 2013

Adulter


Atârn de rama feței tale,
Mă  balansez și dansez,
Mai pleznește-mă încă o dată!
Nu vreau decât să mă topesc cu vremea rece de afară,
Să alergăm
Ca doi șugubeți,
Să zbierăm dezbrăcați, tu, eu și frigul
Amestecându-ne cu timpul.
Ceasuri se scurg prin timpane
Tu trebuia să sosești ieri și gemi departe de lumea mea
Acolo în crânguri, încordată.
Lenevesc cu o jumătate de creier și cu cealaltă jumătate mă gândesc la tine
Unde dracu ai dispărut?
Picioarele lungi  ți se zbenguie c-un sărut
Aici la vecina, peste drum,
Dar părul?!...Părul s-a risipit,
E dus de vântul obscen al primului Eu din fiecare bărbat.
Azi am pierdut iar trenul
Mizeria lui îmi lipsește, mirosul dulceag de călător
Îmi ridică capul din pământ și mă zgâiesc la un stol
De coapse parfumate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu